ממשיכים בדרכם: קמפיין הימין שמרגיז את משפחת פרס

עיריית מעלה אדומים בשיתוף מועצת יש"ע יצאה בקמפיין נרחב הקורא להחיל את הריבונות הישראלית במעלה אדומים. דמותו של הנשיא התשיעי, שתמך בעבר בהחלת הריבונות בעיר נבחרה להוביל את הקמפיין • במשפחת פרס זועמים: "תעלול גס של פרסומאי נוכל"

פרס (קובי גדעון לע"מ)
פרס (קובי גדעון לע"מ)

הקמפיין שמעצבן את משפחת פרס: עיריית מעלה אדומים, בשיתוף מועצת יש"ע ותנועת רגבים העלתה קמפיין הקורא להחיל את הריבונות הישראלית במעלה אדומים. "הפרוזנטרים" שנבחרו להוביל את הקמפיין, שמעון פרס, אריאל שרון, אהוד ברק ומנחם בגין. דמויתיהם מתנוססות בראשי השלטים, תחת הסיסמה "ממשיכים בדרכם. מעלה אדומים- הגיע זמן ריבונות".

יוזמי הקמפיין הסבירו את הגיוס של תמונתו של פרס לקמפיין, "לקמפיין גוייסה דמותו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז״ל לצד ראשי ממשלות נוספים בעבר, המשותף לכולם הוא המחויבות למעלה אדומים".

לדבריהם, הקמפיין רק בתחילתו, והוא יכלול מסע פרסום נרחב. "מסע הפרסום כולל פריסה משמעותית של שילוט חוצות כשהבולטים שבהם יהיו שלטי ענק שיקדמו את פניהם של הנכנסים לירושלים ולכנסת ישראל. בנוסף יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות הכתובה ופרסום בפלטפורמת הניו מדיה בעיקר בעמוד פייסבוק שהוקם – ריבונות במעלה אדומים".

במשפחת פרס לא אהבו את גיוס אביהם לקמפיין. פרופסור רפי ולדן, חתנו של הנשיא לשעבר, התראיין הבוקר לרזי ברקאי בגל"צ בנושא ותקף את הפרסומאים: "אני רואה בקמפיין הזה תעלול גס של פרסומאי נוכל. הם מציגים עצמם בצורה שקרית כממשיכי דרכו.לוקחים תמונה די עדכנית ומדביקים לה ציטוט מלפני 38 שנים".

לדבריו, " פרס היה עקבי בדאגה שלו לישראל. שנשקפה סכנה קיומית לשרידותה הוא היה ביטחוניסט. כשהשתנו התנאים והבשילו סיכויי השלום הוא נלחם בכל כוחו למען השלום. אין גבול לציניות של המפרסמים, הם יודעים היטב שפרס התנגד לכיבוש בכל מאודו".

ולדן הוסיף, כי "גדולתו של פרס המדינאי הייתה שכשהשתנו הנסיבות- השתנתה גם הגישה שלו. הוא היה ביטחוניסט שנשקפה סכנה למדינת ישראל והוא היה רודף שלום מושבע בעשורים האחרונים לחייו כשהבשילו התנאים לשלום.וזה מעוות לחלוטין במודעה הזו".

"מה שבאמת מחפיר זה שאלו שהגדירו אותו כפושע אוסלו עכשיו נתלים ביוקרה העצומה שלו בערוב ימיו כדי להציג את עצמם, בצורה שקרית, כממשיכי דרכו". לסיכום, אמר ולדן, "אני רואה בזה עיוות מכוער של המורשת של פרס בעשורים האחרונים״.

תגובה אחת
  1. הוא שינה דרכו בחייו, והוא שינה ודאי דרכו במיתתו.

השארת תגובה