מהמטבח סיני: סושי סופר מהדרין מגיע לבני ברק

עד היום מסעדה אסיאתית הייתה מושג לא מוכר כל כך, אך היום המילה אסיאתי מביאה אותך לסושיק 26 • שם תגלו צוות שעשה עבודה נפלאה והביא את העולם הסיני לתוך השטייטל הבני ברקי

סושיק26
סושיק26

מסעדה קטנה בפאתי בני ברק שקירותיה מעבירות אותך מרחק גדול מעבר לים היישר לסין, כאשר אתה מביט במטבח, ורואה את הסינים הלבושים בלבן, אתה מקבל הרגשה שוברת שגרה. במטבח המשגיח מסתובב ומדקדק עם צוות המטבח על קלה כבחמורה לפי השגחתו של הרב לנדאו שליט"א.

ניגשנו לרועי צרור, מקים המסעדה ובעל קבוצת צרור, ושאלנו אותו איזה אוכל יש לנו במסעדה אסיאתית ומהו סושי בכלל?
"חלק מהאוכל האסייתי מאופיין בסלטים קלים על בסיס המטבח הקר ובמילים פשוטות סלטים קרים, ואילו החלק השני המאפיין את הסינים באזור פוג'ון הינו סלטים חמים כפי שנמצא בסושיק 26, סלט עוף חם או סלט מיקס פטריות לאוהבי הפטריות המוקפצות, הנעשה במקום בידיו המיומנות של הסיני שמקפיץ על האש עם הווק את הפטריות מבלי להפילן, בכלל, בכל מה שקשור לווק ישנם מוקפצים על בסיס אטריות ביצים או אטריות אורז וגם פרגיות מוקפצות על בסיס חריף-מתוק או פיקנטי, שזה האוכל הסיני הוותיק שאנחנו מכירים כבר, אך לא במחיר מוזל של 26 ש"ח למנה טובה".

זהירות: עקרבים באצות שאינן בהכשר מהדרין
"והחשוב ביותר הינו הסושי", מדגיש רועי צרור, "עמלנו רבות על מגעים עם אנשי הרב לנדאו עד שההסדרים נחתמו, לאחר בדיקות קפדניות של אנשי הרב לנדאו, נתגלה כי האצות בשוק בכל המסעדות מלאות בעקרבים קטנים מיובשים ולכן צריכים לבדוק אצה אצה באופן מיוחד ע"י מגדלות מיוחדות. וכך עושים אצלנו בסושיק26 לפי הוראותיו ודרישתו של הרב לנדאו".

  • לאוהבי הסלמון יש מבחר רב של סושי סלומון ולאוהבי הטונה יש מבחר טוב של סושי טונה
  • המומלצים והמיוחדים: 2 סוגי סושי ייחודיים תוכלו למצוא במסעדה – סושי ברוקלין וסושי בייג'ין.
  • בקרוב יוקם סניף סושיק26 באלעד ובירושלים

אולי ייקח לכם זמן עד שתכירו את הסושי אך כשתכירו ייפתח לכם התיאבון

השארת תגובה