הפגישה החסידית של סער בקומה ה-40 של עזריאלי

במרומי הקומה ה-40 של מגדלי עזריאלי ישב השבוע גדעון סער ועסק בסוגייא חשובה. לא מדובר בפגישה אסטרטגית על שיבה לפוליטיקה, אלא בשיעור חסידות לכבוד ח"י אלול

מח שליט: במרומי הקומה ה-40 של מגדלי עזריאלי בתל אביב, ישב השבוע גדעון סער, ועסק בסוגיא חשובה, ולא – לא מדובר בפגישה אסטרטגית לקראת שיבה לפוליטיקה.

סער השתתף בשיעור חסידות, בסוגיית "מחשבה על שלטון ושליטה" שנערך לרגל יום ח"י אלול, יום הולדתם של הבעש"ט והאדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מלאדי זיע"א.

הרב אריאל למברג מזכ"ל אגודת חסידי חב"ד מספר שהשיעור השבוע היה אמור להיות כשעה אבל חרג הרבה הרבה מעבר לכך. זה מפעים לראות את התופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב, מאז ג' תמוז השנה אנחנו עורכים שיעורי חסידות בתורת הרבי למנ"כלים של משרדי ממשלה ולאישים בעלי השפעה ותמיד זה לא נגמר בשעה המקורית שנקבעה ביומן הפגישות, אלא הרבה מעבר לכך, במסגרת המבצע אנחנו מקפידים לערוך את השיעורים בתוך משרד השר או המנכ"ל ודוקא בשעות העבודה באמצע היום בכדי שהעובדים יראו זאת ויעריכו והעובדים הבכירים כמובן מבקשים להצטרף, ואכן "טעמו וראו כי טוב הוי'" הצמא לעוד ועוד סוחף את השיעור הרבה מעבר לזמן שנקבע ולמשתתפים שנקבעו.

3 תגובות
  1. אין על חבד

  2. אין ספק
    סער ראש הממשלה הבא

  3. אימתי קאתי מר? לכשיפוצו מעיינותיך חוצה!

השארת תגובה