מסע התשובה של הראשון לציון הגר"י יוסף באילת

הראשון לציון הגר"י יוסף הגיע למסע תשובה וחיזוק בעיר אילת. את המסע בעיר יסד אביו מרן הגר"ע יוסף והראשון לציון מקפיד להמשיך את המורשת • צפו בגלריה מרהיבה מהמסע

כמידי שנה הגיע הראשון לציון הגר"י יוסף למסע תשובה בעיר אילת לקראת הימים הנוראים, מסע שיסד אביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

עם נחיתתו הגיע לישיבת ההסדר 'איילת השחר' בראשות הרב יוסף רודריגז, שם מסר שיעור עמוק בהלכות שבת תוך כדי שהבחורים מפלפלים עמו בלימוד.

לקראת ערב נערכה עצרת התעוררות של ארגון 'אל המעיין' בשיתוף ועדת הדת של עירית אילת. בעצרת השתתפו רבני העיר הגר"מ הדאיה והגר"י הכט ומאות מתושבי העיר.

הראש"ל בדבריו עורר את הציבור על מעלת חודש אלול וההכנה לקראת יום הדין וביקש מהציבור שיקבלו על עצמם לקבוע עיתים לתורה .
הגר"י אף ביקש מהם לרשום את ילדיהם לחינוך תורני והפליג במעלת החינוך הטהור על דרכי התורה. בסיום הכנס קיבלו המשתתפים עליהם עול מלכות שמים בהתרגשות רבה כשדמעות בעיניהם.

לאחר תפילת שחרית ברוב עם הגיע הראשון לציון לת"ת אור החיים בנשיאות הגר"ר אלבז, שם הילדים קיבלו את הרב בשירה ובתקיעות שופר.

בדבריו בפני הילדים עמד הראש"ל על הזכות שנפלה בחלקם ללמוד בת"ת תורני ושיבח את מנהל הת"ת הרב יואב חנו על מסירותו למען חינוך הילדים.

לאחמ"כ הגיע לבי"ס ממ"ד ימין הרצוג שם ביקש מהתלמידים ללמוד ולשאוף להיות רבנים ומורי הוראות.

בסיום המסע הגיע לבית חולים יוספטל לברך את צוות בית החולים לקראת השנה החדשה. הגר"י שיבח את מנהל את בית החולים על המאמצים למען שומרי הדת בעיר כשהתקינו דלת לא חשמלית ובנו חדר נפטרים מחוץ לבית החולים למען הכוהנים.

השארת תגובה