ממעוף הציפור: כך נראה פיגוע הדקירה בשער הפרחים

המשטרה מפרסמת תיעוד מיוחד ממעוף הציפור של פיגוע הדקירה הבוקר בשער הפרחים בו נפצעה קשה מאוד חוקרת משטרה ושוטר נוסף. "פעילותו המהירה של השוטר, על אף פציעתו הביא לניטרול המחבל ומנעה פגיעה בחפים מפשע"

הפיגוע בשער הפרחים: במשטרה מפרסמים כעת, תיעוד וידאו ממעוף הציפור, של הפיגוע הבוקר בשער הפרחים, בו נפצעה שוטרת באופן קשה מאוד ושוטר באופן בינוני.

מתחקור הפיגוע עד כה עולה כי המחבל, איימן אל כורד תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, הגיע בשעות הבוקר לאזור שער שכם כאשר ככל הנראה הסתיר סכין בבגדיו.

סמוך לשעה 7:30 לערך זיהה שוטר ושוטרת ההולכים לאורך רחוב סולטאן סולימאן לכיוון שער הפרחים, התקדם לכיוונם במהירות, שלף סכין אותה הסתיר בבגדיו הניף אותה לעברם ודקר את השוטר והשוטרת בפלג גופם העליון.

על אף הדקירה, השוטר נאבק בו, צעד צעד לאחור , דרך את נשקו, ירה לכיוונו ונטרלו. השוטרים נפצעו באורח בינוני-קשה והמחבל נפצע באורח קשה.

מהמשטרה נמסר כי פעילותו המהירה של השוטר, שבוצעה בנחישות, תוך הפגנת אומץ לב, ודבקות במשימה על אף פציעתו הקשה הביאה לנטרולו של המחבל ומנעה פגיעה באנשי כוחות ביטחון וחפים מפשע נוספים

עוד נמסר כי משטרת ישראל ממשיכה לפעול בכוחות מתוגברים אשר פרוסים לאורך מערב ומזרח העיר. ההערכות המבצעית המוגברת תימשך הן לאורך ימי טרום החג ובמהלכם למען בטחון תושבי העיר ומבקריה

השארת תגובה