כך יעקפו עורכי הדין את איסור הפרסום

לשכת עורכי הדין וחברת קידום פלוס חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יזכו עורכי דין לפתיחת אתר אינטרנט להצגת שירותם בחינם • המטרה: לעקוף את החוק האוסר על עורכי דין לרכוש פרסום ולהתחלק בעוגת שוק העבודה שהולכת לעורכי הדין המופיעים בטלוויזיה והרדיו.

עורכי דין
עורכי דין
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

עורכי דין יוכלו לזכות בחשיפה תקשורתית גם ללא לקוחות מפורסמים: לשכת עורכי הדין וחברת קידום פלוס חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יזכו עורכי דין לפתיחת אתר אינטרנט להצגת שירותם בחינם. המטרה: לעקוף את החוק האוסר על עורכי דין לרכוש פרסום ולהתחלק בעוגת שוק העבודה שהולכת לעורכי הדין המופיעים בטלוויזיה והרדיו.

ריבוי עורכי הדין בישראל יצר בשנים האחרונות  אינפלציה קשה, במסגרתה נדחקו לשוליים עורכי הדין שלא הצליחו לקבל לקוחות 'מפורסמים'. במסגרת המלחמה על מעגל הלקוחות הפוטנציאלים התחרו ביניהם עורכי הדין על חשיפה תקשורתית.

בעיה זאת יצרה מצב בו חלק מעורכי הדין הסכימו לתת שירותים בחינם ללקוחות ותיקים מפורסמים על מנת לזכות בחשיפה תקשורתית שתעניק להם לקוחות נוספים.

אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האיסור שחל על עורכי הדין לפרסם את עצמם בכלי התקשורת, דבר שיצר מצב בו עורכי הדין המתוקשרים ממשיכים לשלוט בשוק ואילו החדשים לא מצליחים להיכנס פנימה ונותרים ללא עבודה.

מטרת הסכם שיתוף הפעולה נועד לאפשר לעורכי הדין הצעירים להקים אתר אינטרנט פרטי בו יוכלו להציג את הצלחותיהם ועבודתם לציבור הרחב באתרי החיפוש וברשתות החברתיות.

במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין הצדדים פתחה חברת קידום פלוס ביתן בכנס לשכת עורכי הדין. עד כה ביקשו כבר למעלה מ-100 עורכי דין לפתוח אתר אינטרנט בו יציגו את מרכולתם.

לדברי מנכ"ל חברת  קידום פלוס עמיחי יוזן לא מדובר באיגוד המקצועי הראשון שמצורף לרשת האינטרנט, "המקרה של עורכי דין הוא מעניין יותר גם בשל האינפלציה בתחום והקושי של עורכי דין חדשים להשיג לקוחות ולפרוץ למעגל לקוחות פוטנציאליים וגם בגלל האיסור שקיים עליהם לפרסם את עצמם בכלי התקשורת מה שיצר מצב בו הם לא יכולים להיכנס לתחום בלי לקחת תיקים מפורסמים בחינם על מנת לקבל פרסום".

השארת תגובה