בתגובה לירי: צה"ל תקף מטרות חמאס בסג'עייה

זליגת הירי נמשכת: לאחר שאמש שוב נורתה מרצועת עזה פצצת מרגמה שהתפוצצה בשטח המועצה האזורית אשכול, הלילה תקפו מטוסי חיל האוויר מטרות של חמאס בעזה

מטוס חיל האוויר. צילום: אלכסי רוזנפלד, דובר צהל
מטוס חיל האוויר. צילום: אלכסי רוזנפלד, דובר צהל

זליגת הירי נמשכת: לאחר שאמש שוב נורתה מרצועת עזה פצצת מרגמה שהתפוצצה בשטח המועצה האזורית אשכול, הלילה תקפו צטוסי חיל האוויר מטרות של חמאס בעזה.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו שלוש מטרות טרור של חמאס בשטח רצועת עזה ובשכונת סג'עייה. מצה"ל נמסר כי הוא רואה את חמאס כאחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום.

אמש, מעט לפני חצות התפוצצה פצצת המרגמה בשטח המועצה, ולא הופעלה אזעקת "צבע אדום". איש לא נפגע ולא נגרם נזק ולא ניתנו הנחיות מיוחדות לתושבי האזור.

התקיפות בוצעו נגד מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס בסג'עייה, בשטח שנמצא בקרבת מוצב שלהם בבית להיא, ונגד עמדה של כוחות מנגנוני הביטחון של חמאס שנמצאים סמוך לגדר כדי למנוע ירי או הסתננות לישראל. לא דווח על נפגעים כתוצאה מהתקיפות.

לפני כשלושה שבועות תקף צה"ל 50 מטרות ותשתיות טרור ברצועה בתגובה לירי רקטה לשדרות. על פי חלק מהדיווחים, אחת המטרות הייתה מוצב של מנגנון הביטחון הלאומי של חמאס, וכן מוצבים של הג'יהאד האיסלאמי ברצועה. לפי דיווחים פלסטיניים, נער כבן 17 נפצע באורח קל בתקיפות.

גם בגזרה הצפונית נרשמת התחממות מסוימת, וצה"ל תקף שלשום מטרות בגולן הסורי בתגובה לזליגת ירי ממלחמת האזרחים במדינה, שבמסגרתה נורו חמש פצצות מרגמה מתחילת השבוע שעבר. מצה"ל נמסר שהוא רואה במשטר הסורי אחראי לנעשה בשטחו ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה.

השארת תגובה