קלינטון ביטלה אירועים; טראמפ שומר על שתיקה

מהמטה של הילרי קלינטון נמסר כי היא סובלת מדליקות ריאות ונצטוותה לנוח, "הפעם הבאה שתופיע פומבית תהיה ביום רביעי" • המועמד הרפובליקני שומר על שתיקה שלא כהרגלו ומתעקש לא להתייחס לנושא גם כשנשאל על כך

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ

הבחירות לנשיאות ארה"ב: התמוטטה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון בטקס הזיכרון ה-15 לפיגועי ה-11 בספטמבר ממשיכה להסעיר את התקשורת האמריקאית.

רופאתה האישית של קלינטון, ד"ר ליסה בארדק, הוציאה הודעה המתייחסת למצב בריאותה, "קלינטון סובלת משיעול שקשור באלרגיות, ובמהלך בדיקת מעקב ביום שישי האחרון אובחנה בדלקת ריאות. נרשמה לה אנטיביוטיקה והיא התבקשה לנוח ולהתאים לכך את לוח הזמנים שלה". בהתייחסה לעזיבת הטקס בבוקר, נכתב כי "באירוע היא סבלה מהחום והתייבשה. בדקתי אותה והיא התאוששה וכעת מחלימה בקצב יפה".

בתוך כך, ביטלה הילרי קלינטון את כל הופעותיה הפומביות ליומיים הקרובים. "הפעם הבאה שתופיע בפני הציבור והתקשורת תהיה ביום רבעי", כך נמסר מהמטה הרשמי של המועמדת הדמוקרטית.

עזרא פרידלנדר, מבעלי קבוצת "פרידלנדר ניהול" המקורב מאוד לאנשי המטה של קלינטון וידידו של המועמד לתפקיד סגן הנשיא, אומר בשיחה ל"כל הזמן" כי אינו רואה סכנה לקמפיין ולסיכויה של קלינטון להיבחר לנשיאה הראשונה של ארה"ב, לדבריו "היא בקושי יושנת בתקופה האחרונה והיא אישה לא צעירה (68) זה דבר לגיטימי שקורה לפעמים".

בינתיים במטה יריבה, דאנלד טראמפ, שומרים על שתיקה שלא כהרגלם ומסרבים להתייחס למקרה. טראמפ עצמו נשאל על כך, אך סירב להתייחס.

"טראמפ הוביל קמפיין על המצב הבריאותי של קלינטון, הערב הוא הוכיח שהוא צודק בגדול. מוקדם לברך אותו על המנוי לתפקיד נשיא המדינה, יש עוד 59 יום", אומרים פרשנים בתקשורת האמריקנית, "כפי שראינו הכל עוד יכול להתהפך".

תגובה אחת
  1. הגיעה עת פרישה הילארי! אמריקה צריכה להתחזק וזקוקה למנהיג חזק ולא לאשה חולה וחלשה שנתמכת כדי לעלות במדרגות, ושחוששת מהאיסלם!

השארת תגובה