ליצמן עוקף את דרעי בהתאמה לראה"מ, לבני יותר מהרצוג

סקר של גיאוקרטוגפיה בשאלה מי מתאים יותר לראשות הממשלה, מעלה כי הציבור הישראלי עדיין מעדיף את נתניהו עם 24.4%, אחריו בפער ניכר יאיר לפיד, ואחריו שאר הפוליטיקאים. ראש ממשלה חרדי? 1.9% רוצים את ליצמן ורק 1.1% את דרעי

ליצמן ודרעי
ליצמן ודרעי

דבר סקר: למרות הזינוק בכוחו של לפיד, והפיכת יש עתיד למפלגה הגדולה בישראל, נראה כי עדיין אזרחי ישראל מעדיפים את נתניהו כראש הממשלה.

מסקר שביצע מכון גיאוקרטוגפיה, עבור ערוץ 20, עולה כי 24.4% סוברים שנתניהו הוא המתאים ביותר לראשות הממשלה. לפיד שקיבל בסקר אחר של גיאוקרטוגפיה 27 מנדטים, זוכה ל-14.7% התאמי לראשות הממשלה, אחריו שר הביטחון אביגדור ליברמן עם 5.8%, שר החינוך נפתלי בנט עם 5.6% וח"כ ציפי לבני עם 4.9% יותר מעמיתה לראשות המחנה הציוני יצחק בוזי הרצוג שמקבל 3.2% בלבד.

הסקר בדק האם האזרחים ירצו את הנציגים החרדים כראשי הממשלה, וגילה כי רק 1.9% ירצו את ליצמן, ועוד פחות מזה – 1.1% יעדיפו את דרעי.

4.1% מהנשאלים השיבו כי שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון הוא מתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה, 2.3% בחרו באהוד ברק, בשר לביטחון פנים גלעד ארדן בחרו 2.0% מהמשיבים, שר האוצר משה כחלון עם ו- 0.8% מהנשאלים בחרו בשר הבינוי יואב גלנט.

השארת תגובה