לא מתקרב לחרדים; לפיד: "אחזיר את לימודי הליבה"

יאיר לפיד מצהיר הבוקר, "אם אעמוד בראש הממשלה – אחזיר את חובת לימודי הליבה, כתנאי לתקצוב מוסדות" • על הציטוטים בשמו בעיתון 'משפחה' מה נשמע כאילו העביר מסרי הרגעה לחרדים, "לא אמרתי כזה דבר".

יאיר לפיד בישיבת הסיעה
יאיר לפיד בישיבת הסיעה

מתקרב לחרדים? יאיר לפיד מכחיש את הציטוטים בעיתון 'משפחה' לפיו העביר מסרי הרגעה לנציגים החרדים, "לא אמרתי כזה דבר".

בראיון לתכנית 'דקלסגל' של ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל, הוסיף לפיד: "אם אעמוד בראש הממשלה – אחזיר את חובת לימודי הליבה, כתנאי לתקצוב מוסדות". לדבריו: "אנחנו צריכים שכל ילד בישראל ילמד מתמטיקה ואנגלית. זה לא במקום לימודי תודה, זו לא מלחמה נגד החרדים. בציבור החרדי יש הסכמה רחבה שאין שום סיבה בעולם שילדים במדינת ישראל לא ילמדו מתמטיקה ואנגלית".

בשיחה סירב לפיד לבטא עמדה נחרצת באשר למעמד השבת והסטטוס-קוו, אבל הביע תמיכה ב"שבת ישראלית", כלשונו. "אני מסתכל על פרשת המרכולים, ואני לא נגד סגירה, אבל AM:PM זאת לא אידיאולוגיה", אמר.

כמו כן, התייחס לפיד לסקר 'מדגם' של מינה צמח, לפיו בבחירות הקרובות 'יש עתיד' תהפוך למפלגה הגדולה בכנסת."הבעיה הגדולה של מדינת ישראל זה שאנחנו מוקפים פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. אני לא שם – יום לפני הסקר היה לי כנס גדול ברמלה ולמחרת היה לי כנס גדול בכרמיאל והלכתי לדבר עם אזרחי ישראל על מה שמטריד אותם: חינוך, ביטחון והעובדה שאנחנו ישראל יהודית ודמוקרטית".

"הגיע זמנה של מדינת ישראל להתקדם לשלב הבא בחייה. זו מדינה מדהימה אבל יש חור במיכל הדלק – אם לא נסתום אותו, האוטו יפסיק לנסוע. זה התפקיד שלי".

 

 

 

 

תגובה אחת
  1. לפיד חסר השכלה חסר נסיון בכל תחום ההתמחות שלו היא לכתוב סיפורים קצרים ולא מעניינים על משפחתו הוא רוצה להיות ראש ממשלה , אחד שהיה כתב במחנה לא יאומן כמה טיפש העם היושב בציון סליחה שכחתי גם רצה לקנות תואר מבר אילן בלי בגרות וזה האדם שהעם המטומטם בוחר לתפארת מדינת ישראל איפה הוא ואיפה ביבי

השארת תגובה