ויראלי: בת ה-6 שהבריחה את השודדים החמושים

סרטון וידאו המכה גלים בימים אלו, מראה כיצד ילדה בת 6 מבריחה שישה שודדים חמושים ומצילה את חייו של אחד העובדים בחנותו של אביה. "היא הבינה שהם ניסו להכות את העובד וחשבה שהיא תוכל לעזור"

קבוצת השודדים שנכנסה לחנות האלקטרוניקה בניו זילנד, בוודאי לא ציפתה לקבלת פנים שכזו. השודדים, בני נוער בגין העשרה, נכנסו רעולי פנים אל החנות והחלו להכות את אחד העובדים עם גרזן במטרה להכניע אותו ולשדוד מוצרים מהחנות.

שרה, ילדה בת 6, בתו של בעל החנות שהתה במקום, ולא היססה לרוץ לעברם ולטלטל את רגלו של אחד השודדים. השודד נבהל, ונמנע מלהטיל את הגרזן על ראשו של אחד העובדים ובכך למעשה ניצלו חייו.מיד לאחר מכן, נכנס בעל הבית לחדר ומילט את בתו הקטנה למקום מבטחים.

 

"היא הבינה שהם ניסו להכות את העובד וחשבה שהיא תוכל לעזור", סיפר אביה לאחר המקרה שהפך במהרה לויראלי ברשת. הוא ציין כי שרה הזדעזעה מהחוויה הקשה אך הרגשתה משתפרת כעת. "היא עשתה עבודה מדהימה, זה נודע לנו רק לאחר צפייה במצלמות האבטחה".

השודדים החמושים נמלטו מן החנות ברכב גנוב, ומהמשטרה המקומית נמסר כי חמישה מתוך ששת חברי הקבוצה נעצרו והם כעת בתא המעצר תחת חקירה. אחד השודדים עדיין מתהלך חופשי ונערכים סריקות לאיתורו. עוד נמסר כי חמשת העצורים יואשמו בעוון שוד בנסיבות מחמירות, ופציעה עם כוונה. גם נהג הרכב יואשם בלקיחת רכב שלא כדין ונהיגה לא זהירה.

השארת תגובה