שוב: חרדים חשודים בהברחת סמים גדולה

שני חשודים חרדים נתפסו בנתב"ג כשברשותם כמות גדולה של סם • פרקליטו של אחד החשודים מספר: "ביקשו ממיוצגי להעביר מזוודה מאמסטרדם לישראל, הוא כלל לא ידע מה יש בתוכה" • במשטרה חושדים שהשניים הם חלק מרשת מבריחים גדולה יותר

אילוסטרציה: סמים שנתפסו בנתב"ג. צילום: משטרת ישראל
אילוסטרציה: סמים שנתפסו בנתב"ג. צילום: משטרת ישראל

חשד להברחת סמים גדולה: מספר גברים חרדים חשודים בהחדרת סמים לישראל באמצעות מזוודות, כך מדווח הבוקר (שישי) העיתונאי גיא פלג בחדשות 2.

שניים מהחשודים נתפסו עם הגעתם לארץ, כשברשותם 7.5 קילוגרם של קוקאין מוסתרים בתוך מזוודה. לפי הדיווח, במשטרת ישראל חושדים שהעצורים הם חלק מהתארגנות גדולה יותר, להברית סמים במשקל 100 קילו. הפרשה נמצאת כעת בחקירת היחידה המרכזית של מרחב דרום במשטרה.

עו"ד ניר יסלוביץ', המייצג את אחד החשודים החרדים, סיפר כי מיוצגו נתפס בנתב"ג עם המזוודה לפני כשבועיים  ונעצר במקום. בשיחה עם חדשות 2, סיפר יסלובייץ, כי החשוד טוען שהעבירו לו מזוודה באמסטרדם להעבירה לישראל ו העבירה מבלי לדעת מה יש בתוכה.

בדיון שנערך בעניינו של החשוד המיוצג בתחילת השבוע, אמר נציג המשטרה, החוקר ליאור שחם, כי הוא "חשוד בעבירות של ייבוא סם מחוץ לארץ, החזקת סם שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לפשע".הצדדים הסכימו להארכת מעצרו של החשוד עד ליום שני, הסכם שאושר על ידי עידו רוזין, סגן נשיאת בית משפט השלום בבאר שבע.

השארת תגובה