אלפי ילדים נהנו מחלוקת שתיה צוננת בביתרלנד

טריפ פלוס העניקה משקאות קלים וצוננים לילדי ביתר בלונה פארק 'ביתרלנד' • ראש העיר ביתר עילית: "אנו רואים בכם שותפים מלאים לפרויקט בין הזמנים הגדול ולרווחתם של ילדי ביתר עילית"

בחופשת בין הזמנים אין כמו משקה קל צונן ומרענן בטעמים אקזוטיים וטעימים כמו סדרת המשקאות 'טריפ פלוס' בשישה טעמים: תפוזים, מנגו, אפרסק, תות-בננה, ענבים ותפוחים. במהלך ימי בין הזמנים העניקה טריפ פלוס מאות אלפי כוסות שתייה צוננים לנופשים.

בביתר עילית העניקה טריפ פלוס חסות ללונה פארק הילדים הגדול 'ביתרלנד' והעניקה כוסות שתייה קלה וצוננת לאלפי הילדים שנהנו לטעום את הטעמים המטריפים של טריפ שנמכרים מעתה ברשתות השיווק ובחנויות המובילות גם בביתר עילית. באחד הימים אף הגיע ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין לפארק על מנת להודות אישית להנהלת 'טריפ פלוס' על תרומתם האדיבה למען ילדי ביתר והצלחת הפארק. "אנו רואים בכם שותפים מלאים לפרויקט בין הזמנים הגדול ולרווחתם של ילדי ביתר עילית", ציין ראש העיר.

אבראו, רוקח הטעמים של טריפ מברזיל, יצר את המשקאות החדשים תוך שימוש בפירות טרופיים ואקזוטיים העסיסיים ביותר הגדלים בברזיל מהם מכינים את המיצים הטובים בעולם ויחד עם יוצרים שילוב מטריף! טריפ פלוס מביאה את הטעם הברזילאי המטריף לישראל והמשקאות כוללים רכיבי פרי טבעי מהטובים ביותר מברזיל ודרום אפריקה. סדרת המשקאות כשרה למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

השארת תגובה