תבדקו את החשבונות: חברת החשמל טעתה בחיובים

חברת החשמל מודיעה הבוקר כי אלפי לקוחות של החברה חויבו בחיוב מוגדל • לפי הודעת החברה, החיובים יובוטלו אוטומטית ואין צורך להתקשר ולעדכן

 חברת החשמל
חברת החשמל

חברת החשמל הודיעה הבוקר (שלישי) כי "בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15,000 לקוחות". בחברת החשמל אמרו כי החיוב יבוטל בהקדם.

החיוב המוגדל בוצע לפני יומיים, בתאריך 21.8. בחברת החשמל הוסיפו, כי "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי".

לפי הודעת החברה אין צורך לעדכן את החברה על החיוב המוגדל. "לחברה ידוע מי הם הלקוחות כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן. עמכם הסליחה", נמסר בהודעת החברה.

בדצמבר 2015 התרחשה תקלה דומה, כשתקלת מחשב גרמה לחיוב כפול לאלפי לקוחות. במקרה זה, חברת החשמל לא פנתה באופן יזום ללקוחות, אלא הסתפקה בהודעה במענה הקולי ובאתר האינטרנט של החברה.

"בשל תקלה במערכות המחשוב, יתכן ומספר לקוחות חויבו פעמיים בעת ביצוע תשלום בכרטיס אשראי, הבעיה ידועה ונמצאת בטיפול, אתכם הסליחה", נכתב בהודעה.

מחברת החשמל נמסר אז בתגובה: "מדובר בחבלי לידה של הכנסת זכיין חדש לסליקת חשבונות החברה. החברה מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות".

השארת תגובה