מצב חירום: מטוס up נחת לאחר שעות חרדה

מצב חירום הוכרז בנתב"ג לאחר שמטוס אל על שהמריא מישראל לקייב שב על עקבותיו, מאחר ועל מסלול ההמראה נמצאו חלקי צמיג • המטוס רוקן אל הים את מיכלי הדלק ולאחר כמה סבבי בדיקה מול חלונות מגדל הפיקוח, הוא נחת בשלום

טיסת TY2653 נחתה בשלום.

מצב חירום הוכרז הערב (חמישי) בנתב"ג לאחר שמטוס שהמריא מישראל ועליו 182 נוסעים שב על עקבותיו, לאחר שעל המסלול נמצאו חלקי גלגל.

המטוס המריא בשעה 20:30 בדרכו מנתב"ג לקייב. מייד לאחר ההמראה היבחנו צוותי הקרקע של השדה בחלקי צמיג מטוס על המסלול. בעקבות כך נקרא המטוס לשוב ולבצע נחיתת אונס בשדה. כעת המטוס מבצע הקפות מעל הים, בכדי לרוקן את מאגרי הדלק שלו, למנוע בעירה במקרה של התרסקות חלילה.

המטוס אמור לנחות בשעה הקרוב וצוותים גדולים  של מד"א וכיבוי אש נערכים כעת על המסלול. מחברת אל על נמסר כי מדובר בטיסת "אפ" לקייב, שגלגליה לא התקפלו כראוי אחרי ההמראה. "המטוס מבצע המתנה על מנת להקטין את כמות הדלק כדי לחזור לנחיתה", ציינו בחברה.

מהמשטרה נמסר: "הוכרז מצב חירום 2. השלמת פריסת משטרת ישראל – מרחב נתב"ג בשדה, לרבות כוחות תגבור מחוזיים ומתנ"א. צפי נחיתה 30 דקות".

ממד"א נמסר: "אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א בדרכם לנתב"ג לאבטח נחיתת מטוס עם תקלה ועליו כ-182 נוסעים. כוחות גדולים של מד"א הכוללים עשרות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א ורכבי חפ"ק המאויישים על ידי עשרות חובשים ופאראמדיקים של מד"א הגיעו לנתב"ג וערוכים לאבטח רפואית את נחיתת המטוס".

השארת תגובה