אימה בב"ב: נערי רחוב איימו והציתו קיוסק

הצהרת תובע הוגשה אמש נגד שלושה קטינים, נערי שולים תושבי בני ברק, שגנבו, איימו והציתו קיוסק בעיר. הסיפור החל, כאשר בעל הקיוסק התלונן על חבורת נערים שהשתלטה לו על העסק ומתנכלת לו, לאחר התלונה הגיעו כמה מחבריהם ואיימו עליו שיבטל את התלונה

adb36f92-490d-46a3-843a-2a27e26e866b
adb36f92-490d-46a3-843a-2a27e26e866b

פשע בעיר התורה:  אתמול הוגשה הצהרת תובע כנגד 3 קטינים אשר חשודים בגניבה והצתה של קיוסק בבני ברק ובנוסף, איימו על בעל העסק ואשתו כי יבולע להם אם לא ישתפו איתם פעולה.

תושב בני ברק התלונן לפני כשבועיים לערך כי חבורת קטינים ובגירים השתלטו למעשה על העסק שלו תוך שהם לוקחים סחורה ללא תשלום, מקימים רעש וצעקות במקום ועושים בו כבתוך שלהם.

לאחר ששוטרי השיטור העירוני בעיר עיכבו לחקירה 2 חשודים, הגיעו חבריהם לבעל המקום ו"הציעו" לו לחזור בו מתלונתו במשטרה.
לאחר שנענו בסירוב מצידו של בעל העסק, הודיעו לו החשודים כי ישרפו את המקום. איימו וביצעו.

בתאריך 31.7.16 לפנות הבוקר הציתו החשודים ע"פ החשד את המקום תוך שהם גורמים לו נזק כבד. חוקרי הנוער במרחב דן פתחו בחקירה מאומצת ובסיומה נעצרו לחקירה כ 12 קטינים ובגירים בחשד למעורבות במעשי ההתנכלות לבעל המקום.

9 מהחשודים שוחררו בתנאים מגבילים תוך שהוזהרו לבל יתקרבו לקיוסק.

כנגד 3 נוספים (14-17, תושבי בני ברק) , הוגשה אתמול הצהרת תובע בחשד לאיומים, גניבה והצתה וביום חמישי הקרוב יוגש נגדם כתב אישום בגין חשדות אלו.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה קשה וסבוכה בשל התנהלותם של כלל החשודים אשר נהגו להשליט את מרותם בדרך כוחנית ואלימה כלפי חבריהם וכלפי אזרחים. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה להמשיך ולאכוף את החוק בכל מקום ומול כל אחד.

השארת תגובה