השווה לשליסל: בן גביר מאיים בתביעה על הלברטל

עו"ד איתמר בן גביר דורש מעו"ד דב הלברטל פיצויים בסך 70 אלף שקל, לאחר שהשווה אותו לישי שליסל • בשיחה עם "כל הזמן" מסביר הלברטל: "לא טענתי שהוא לקח סכין ורצח. יכול להיות שכך השתמע ועל כך אני מתנצל"

שוב מתקוטטים: עו"ד איתמר בן גביר ועו"ד דבר הלברטל ידועים כשני יריבים ותיקים, כשהאחד תוקף את השני שוב ושוב. כעת בן גביר תובע פיצוי מהלברטל בסך 70 אלף שקל, על השוואתו לרוצח ישי שליסל.

בראיון לרדיו גלי ישראל בשבוע שעבר אמר הלברטל, כי מבחינתו בן גביר ובנצי גופשטיין, הם "כמו שליסטל, חבורת טרוריסטים יהודיים".

אמש שיגר בן גביר מכתב התראה להלברטל ובו דרש ממנו לפצות אותו בסך של 70 אלף שקל, ולא הוא יתבע אותו על הוצאת לשון הרע.

"זכותך לחשוב כי צעדות בערה וערערה עושות נזק אך אין לך כל רשות לטעון שאני כמו אותו אדם שרצח נערה חפה מפשע שכל חטאה היה שצעדה במצעד ואין לך זכות לטעון שאני טרוריסט והמשמעות ברורה: רוצח תינוקות, רוצח בני אדם וכן הלאה", כתב בן גביר.

"הדברים שאמרת עלי מהווים לשון הרע כהגדרתו בחוק איסור לשון הרע. הדברים השפילו וביישו אותי, פגעו בשמי הטוב והכפישו אותי ללא כל סיבה, וכל זה בכוונה להפוך אותי למטרה שנואה, ללעג ובוז בעיני הרבים, ובכך גרמת לי לנזק רב ולעגמת נפש עמוקה",

בשיחה עם "כל הזמן", הלברטל ממשיך לתקוף: "אף אחד לא חושב שהתכוונתי שהוא רוצח. התכוונתי שהוא יותר גרוע. שליסל רצח אחת והם גורמים לרצח של המונים מאות ואלפים", הוא יורה. "הרי רק לאחרונה נמנע אסון ברכבת הקלה, כל המטרה שלו להגן על הר הבית. הם מייצרים המון מוטיבציה למחבלים", הוא מאשים.

הלברטל טוען כי  "הרטוריקה שלהם כמו ביב השופכין שהיה באירופה. אנטישמיות. מרזל אומר לי בשידור אני לא אהרוג ערבים אבל אגרש אותם. זה כמו האנטישמים כנגד היהודים".

יחד עם זאת הוא מביע סוג של התנצלות: "מבחינה חוקית, הוא מבין שהוא לא יוכל להתמודד בביהמ"ש עם ההגדרה שלי שהימין הקיצוני גורם לרציחת יהודים. אבל לא טענתי שהוא לקח סכין ורצח. יכול להיות שכך השתמע ועל כך אני מתנצל".

"הוא שאל אותי בתוכנית אם שמעתי פעם ממישהו שהגדיר אותו כרוצח ושידל אותי להגיד לו מי הגדיר. אמרתי לו שמ"פ סיפר שפעם בו גביר קצר ערבים מאיזה טנק. התברר שזה מרזל, אמרתי לו שזה אותו דבר. ולכן הצבא מפחד לתת לגייס אותו. אבל התברר שמישהו מהם באמת קצר עם תת מקלע.

"הדבר היחיד שאמרתי לו, שלא התכוונתי שאתה ממש לוקח סכין ורוצח. ולדעתי אם יתבע יפסיד. אחרי ההבהרה שלי אני מאמין שהוא לא יעז לתבוע. אמרתי לו אם הכיוון שלך הוא כל כך אידיאולוגי, תתבע אותי על שקל. לא הסכים".

השארת תגובה