חסר כבוד: טראמפ נגד מוסלמית ששיכלה את בנה בצבא

טראמפ תקף את נאומו של חיזר חאן, אב שכול שדיבר נגדו במהלך הועידה הדמוקרטית, "אם אתה מסתכל על אשתו, היא עמדה שם, לא היה לה דבר להגיד, ייתכן שלא הותר לה" • האם, "הדבר הטוב ביותר בשבילי הוא השקט"

דונאלד טראמפ
דונאלד טראמפ

חסר כבוד: דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנישאות ארה"ב, ביקר את נאומו של חיזר חאן, אב מוסלמי ששיכל את בנו בעיראק ונאם נגדו בוועידה הדמוקרטית.

בראיון לרשת ABC אמר טראמפ, "חאן נראה אדם נחמד, ואני מאחל לו רק טוב", עם זאת, המועמד תקף תוך שהוא מתייחס למעמד האשה באיסלאם, "אם אתה מסתכל על אשתו, היא עמדה שם, לא היה לה דבר להגיד. אולי, ייתכן שלא הותר לה שיהיה לה מה להגיד בנושא".

האם שללה את דבריו של טראמפ, לדבריה, "קשה לי מאוד כשאני שומעת שטראמפ אומר שלא אמרתי דבר. אם את חשה כאב את נאבקת או שאת לא אומרת דבר. אינני לוחמת, אז הדבר הטוב ביותר בשבילי הוא השקט". בעלה הוסיף, כי הוא דווקא ביקש מאשתו לדבר בוועידה, אך היא סירבה.

טראמפ התייחס לאמירה של חאן, לפיה הוא "לא הקריב דבר ואף אחד", ושאל, "מי כתב את זה? כותבי הנאומים של הילרי?". אייל הההון הניו יורקי הוסיף, "אני חושב שהקרבתי רבות. עבדתי מאוד מאוד קשה. יצרתי אלפי עבודות".

איברהים הופר, דובר המועצה ליחסים אמריקניים-אסלאמיים, הגיב לדבריו של טראמפ, "העובדה שמישהו, במיוחד מועמד לנשיאות, בוחר להביע חוסר כבוד כלפי אמריקני שהקריב את חייו עבור האומה הזו היא דבר בזוי. גברת חאן הייתה על הבמה כדי לתמוך בבעלה שנשא את מה שלדעת רבים היה הנאום בעל ההשפעה הגדולה ביותר בוועידה. מה זה אומר לגבי כהונתו של טראמפ כנשיא?".

במהלך הוועידה הדמוקרטית, תקף חאן שבנו נהרג בהתפוצצות מכונית תופת בעיראק בעת שירותו הצבאי, את דונלד טראמפ. "האם היית אי פעם בבית הקברות בארלינגטון? (בית הקברות הצבאי הגדול הנמצא בסמוך לווישנגטון). לך תסתכל על הקברים של הפטריוטים האמיצים שנהרגו בעת שהגנו על ארצות הברית, אתה תראה אנשים בעלי אמונות, מינים וזהויות אתניות שונות". חאן הוסיף, "אתה לא הקרבת דבר ואף אחד".

3 תגובות
  1. הכתבה פה היא חד צדדית! יש כאן פופליזם מכוון נגד טראמפ! מותר לו להגן על עצמו! במיוחד שהוא עומד נגד מועמדת מושתחתת כמו הילארי!

  2. אתם לא מפרסמים תגובות של אנשים התומכים במדינת ישראל +טראמפ

  3. אתם לא מפרסמים תגובות של אנשים התומכים במדינת ישראל +טראמפ בטענה שכבר אמרתי את זה! זה שקר מוחלט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

השארת תגובה