ליברמן נזף בלנדבר: אל תתעמתי עם החרדים

פרסום ראשון: בעקבות העימותים שניהלה היום ואתמול נגד הנציגים החרדים ותגובתה ל"כל הזמן" בנושא – נזף השר ליברמן בשרה לנדבר • ליברמן הורה לה שלא להתעמת עם החרדים ולא להגיב בנושא לכלי התקשורת

אביגדור ליברמן בעת השבעתו כשר הביטחון
אביגדור ליברמן בעת השבעתו כשר הביטחון

פרסום ראשון: אחרי העימות של השרה סופה לנדבר עם הנציגים החרדים בימים האחרונים, יו"ר מפלגתה השר אביגדור ליברמן, נזף בה והורה לה שלא להתעמת עמם.

במהלך ישיבת סיעת ישראל ביתנו, נזף ליברמן בלנדבר בעקבות העימותים האחרונים והורה לה שלא להתעמת שוב עם החרדים ולתקוף אותם. בנוסף, הורה לה שלא להגיב לשאלות עיתונאים בנושא, זאת לאחר תגובתה בנושא ל"כל הזמן".

כזכור, הבוקר נרשם עימות בין לנדבר לשר אריה דרעי במהלך ישיבת קבינט הדיור, לאחר שלנדבר טענה כי בעיר מגוריה אשדוד, החרדים "משתלטים" על העיר. "אני בעד שהחרדים יקבלו הכל אבל שיהיה שוויון" אמרה השרה.

דרעי ראה בדברים אמירה פוגענית נגד החרדים ותקף: ״בשנות ה-90 קלטה מדינת ישראל למעלה ממיליון עולים מחבר העמים ואף אחד לא מחה על זה שדאגו להם לפיתרונות דיור בכל הארץ. זו חוצפה לדבר ככה על חרדים. לכולם מגיעים פתרונות דיור״.

אלא שבשיחה עם "כל הזמן" אמרה לנדבר: "אין לי דבר נגד חרדים, להפך אני בעד שיקבלו את מה שמגיע להם, אני רק חושבת שזה לא אמור לבא על חשבון השכונות החילוניות".

לנדבר תקפה את החרדים גם בהחלטה על ביטול חוק הליבה של פירון ולפיד. בישיבת הממשלה שהתקיימה אמש, ועסקה בין היתר בביטול החוק, סרבה לנדבר לתמוך בביטל הליבה ואמרה כי הדבר מנוגד להשקפת עולמה.

השארת תגובה