'שופ טיים': מתחם קולינריה יוקם בפתח תקוה

טקס הנחת אבן הפינה למתחם עסקים חדש התקיים השבוע ברמת סיב פתח תקווה • המתחם "שופ טיים" יתמקד בקונספט הקולינריה והבישול • היזמים מבטיחים: כל העסקים יהיו כשרים

שופ טיים פתח תקווה
שופ טיים פתח תקווה

מגרש בן 10 דונם בפינת הרחובות שחם, רבין ותוצרת הארץ בקרית מטלון (רמת סיב) בפתח תקווה, אשר מזוהה יותר מכל עם הסככה הנטושה שעומדת על שטחו מזה שנים, יהפוך בקרוב למתחם בקונספט של קולינריה ובישול שכל עסקיו כשרים, וייקרא "שופ טיים".

אבן הפינה לפרויקט הונחה בשבוע שעבר , לאחר שאת המגרש רכשה קבוצת "הכיכר הלבנה" לאחרונה תמורת כ-65 מיליון ₪. לאחר שבחנה את האזור והעסקים הממוקמים בו, החליטה החברה בשיתוף "רושו הנדסה ויזמות", אשר תנהל את הקמת ושיווק המתחם,  להקים על הקרקע מתחם מסחר ובילויי בשטח של 4500 מ"ר + 2 קומות משרדים בשטח של כ 1000 מ"ר כל אחת וכ-1000 מקומות חנייה. עלות הפרויקט כולל בינוי מוערך בכ-114 מיליון ₪.

שופ טיים פתח תקווה אבן הפינה ברוורמן

על פי החברה הפתיחה המשוערת למרכז תיערך בעוד כשנתיים. דמי השכירות הממוצעים – 160 ₪ למ"ר + דמי ניהול, ברמת מעטפת. התמהיל מגוון וכולל 26 חנויות בגדלים של 50-580 מ"ר. מהחברה נמסר בנוסף כי מבין העסקים שכבר שכרו שטחים במתחם – מעדני גורמה, office depot, ביגה, קפה רוטשילד, קונספט ועוד.

לדברי צביקה רושו, מנכ"ל רושו הנדסה ויזמות : "נושא הגדרת הקונספט של מתחמים מסחריים תופס תאוצה לאור ריבוי הקניונים בכל עיר שלהם צביון די אחיד.  עם הרצון להיות ברור ללקוח ולכוון לצרכיו המקומיים במקום מגוריו/עבודתו, אנו רואים את המגמה בה צומחים מרכזים שמבדלים עצמם כמרכזי קונספט אזוריים בתחומי האופנה, בילוי וקולינריה. היתרון במרכזים הקטנים שהם בדרך כלל מתחמים פתוחים הפונים לרחוב, בכך מצד אחד ניתן להוזיל את עלויות התפעול ולהוריד את עלות האחזקה לשוכר ומצד שני לייצר  בולטות גם לעוברים ושבים באזור. המתחם החדש בא לשרת אזור גדול שצמא למרכז קולינרי שמזוהה מראש ככשר והבאים אליו לא צריכים לתהות לגבי כל חנות וחנות, והוא צפוי לתת מענה לכל אזור העסקים החדש שיצמח ב 5 השנים הקרובות עם כ 250 אלף מ"ר משרדים בקרית מטלון וכן לבתי העסק הקיימים כבר כיום. בנוסף, פונה המתחם לתושבי השכונות הסמוכות ובעיקר נווה עוז".

ראש העיר איציק ברוורמן, התייחס גם הוא לפרויקט: "במסגרת ההתחדשות העירונית ושיקום מערך השטחים הפתוחים בעיר, אני שמח כי בקרוב יוקם, בשטח שעמד שומם ונטוש במשך שנים, מתחם קולינרי איכותי ואטרקטיבי אשר ישתלב היטב בפעילות של אזור רמת סיב. אזור התעשייה של פתח תקוה שהוא אזור התעשייה הגדול בארץ, כבר מזמן אינו רק אזור תעשייה ומקום עבודה, אלא מתחם בילויים שוקק חיים, ובו שפע של מסעדות, בתי קפה ופאבים. אין לי ספק כי המתחם החדש "שופ טיים", ישתלב היטב באזור ויהווה מוקד משיכה לתושבים ואורחים". אמר ברוורמן.

אזור רמת סיב נחשב כיום למרכז העסקים והבילוי המתחדש של פתח תקווה. על פי בדיקת 'רושו הנדסה ויזמות', בשנתיים האחרונות התחלפו בתי העסקים באזור ובייחוד ברחוב השחם ונפתחו בו מעל 30 מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. בעתיד תוקם בסמוך תחנת הרכבת הקלה כחלק מהקו האדום שתהפוך את האזור למרכזי ביותר.

השארת תגובה