ועידת מפלגת העבודה תתכנס: הפריימריז ידחו?

מזכירות הלשכה של מפלגת העבודה אישרה את הצעת הרצוג וחיליק בר לקיים ביום ראשון בעוד שבוע את ועידת המפלגה בוועידה תעלה הצעת הרצוג ובר לדחות את הפריימריז לראשות המפלגה לעוד שנה ביולי 2017

הרצוג במסיבת העיתונאים הערב (צילום מסך)
הרצוג במסיבת העיתונאים הערב (צילום מסך)

מזכירות הלשכה של מפלגת העבודה התכנסה היום (חמישי) בצהריים והחליטה לאמץ את הצעת יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג ומזכ"ל המפלגה ח"כ חיליק בר לקיים את וועידת המפלגה ביום ראשון בעוד כשבוע ה- 31.7.16.

וועידת המפלגה שתתכנס תקבע תהליכי בחירות פנימיים למוסדות המפלגה ותפקידים בה. בוועידה תעלה הצעת יו"ר ומזכ"ל המפלגה שאושרה על ידי מזכירות הלשכה פה אחד, ללא מתנגדים או נמנעים לקיום הפריימריז לראשות בחודש יולי 2017 (שנה מתאריך הוועידה) ולתפקיד מזכ"ל המפלגה בחודש דצמבר 2016.

הרצוג ובר הבהירו כי הם סומכים לחלוטין על וועידת המפלגה ומאמינים כי היא הריבון המייצג את כלל חברות וחברי המפלגה וצריכה להכריע בכל הנושאים הפנימיים.

הרצוג ובר אמרו כי "רבים מחברות וחברי המפלגה מעדיפים לאפשר למפלגה תהליך של התחדשות ובנייה על מנת ליצור יציבות והמשכיות של הליכי חיזוק המפלגה מול האתגרים הלאומיים וכדי שהמפלגה לא תיגרר שוב לבוץ העיסוק הפנימי, הפלגנות והמריבות האישיות, נעמיד בפני הוועידה את הצעתנו לקיים בחירות ליו"ר ביולי 2017 כך שיתאפשר גם זמן סביר להיערכות לכל מי שיחפוץ להתמודד מבפנים ומבחוץ"

השארת תגובה