טרגדיה בערד: תינוקת בת תשעה חודשים נשכחה ברכב

פעוטה בת תשעה חודשים נשכחה על ידי סבתה בתוך מכונית באזור התעשייה בערד • כוחות הצלה שהגיעו לזירה ביצעו בפעוטה החייאה ממושכת, אך נאלצו לקבוע את מותה • הלוויתה תערך הערב בשעה 20:30 בבית העלמין בסוסיא

זירת האירוע
זירת האירוע

טרגדיה בערד: תינוקת בת תשעה חודשים נשכחה על ידי סבתה בתוך רכב באזור התעשייה בערד, לאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותה.

הפעוטה נשכחה ברכב לאחר שבבוקר הסיעה הסבתא את האם לעבודתה, משם אמורה הייתה להסיע את התינוקת למעון, אך היא נשכחה במכונית. כשהסבתא חזרה לאסוף בצהריים את האם מעבודתה, הבינה ששכחה את התינוקת ברכב והזעיקה את כוחות ההצלה שנאלצו לקבוע את מותה לאחר מאמצי החייאה ממושכים. הפעוטה באר הורביץ היא בתה של אביטל הורביץ עובדת סוציאלית במרכז התעסוקה בערד ונכדתם של דני ועדינה וייס מסוסיא. הלוויה תתקיים היום (שלישי) בשעה 20:30 בבית העלמין בסוסיא.

 

פאראמדיק מד"א בוריס מנטו שהיה בחנות סמוכה מאוד והוזעק ע"י אנשים שהיו במקום סיפר: "כשהגעתי ראיתי תינוקת כבת חצי שנה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני מכת חום קשים. התחלתי מייד להעניק לה טיפול מציל חיים ולבצע פעולות החייאה ובמקביל הגיעה ניידת טיפול נמרץ שם המשכנו את פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה, כאב לילדים קטנים המראה היה קשה מאוד ומזעזע אנחנו קוראים להורים לעשות כל מה שרק אפשר על מנת לא להגיע למצב טראגי שכזה " .

השארת תגובה