'קמפיין השקיפות' זיכה את משרד הפרסום החרדי בפרס

הישג: 'לאומית' זכתה בפרס הזהב 'האפי' היוקרתי במהלך שיווקי של משרד הפרסום החרדי V.I.P • הפרס הוענק לכבוד הובלת קמפיין השקיפות של 'לאומית שירותי בריאות' בהצלחה ויצירתיות

הזוכה
הזוכה

לאורך כל השנה, לוטשים את עיניהם בכירי ענף הפרסום לתחרות האפי היוקרתית אשר מכתירה את המובילים בעולם הפרסום בתחרות מיוחדת בשלל קטגוריות. יחד עם שלושה ממשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בארץ, ראובני פרידן, מקאן ואדלר חומסקי, התייצב אתמול משרד הפרסום החרדי V.I.P שזכה גם הוא בפרס בקטגוריית מגזרים לתחרות האפי 2016 וזאת עבור מהלך השקיפות שנעשה ל'לאומית שירותי בריאות'. בתחרות זו, התחרו 49 מהלכים אחרים שגם התמודדו על הפרס אבל את ההצלחה בסוף הביא משרד V.I.P שקיבל את הפרס. פרס שכזה למשרד חרדי בתחרות הארצית המפורסמת של 'האפי' הוא הישג של ממש בתחום הפרסום.

הדומיננטיות של V.I.P כיום בעולם הפרסום בשיאה כשהיא מובילה קמפיינים מוצלחים ללקוחות רבים, 'לאומית שירותי בריאות' שהינה לקוח מכובד ביותר במשרד ביקשה בשנה זו שהמשרד יוביל בשבילה קמפיין לפרסום ותודעת הליך השקיפות שנעשה בקופת החולים בו יכול הציבור לחשוף ולגלות את דעתם של כל המטופלים לפי כל רופא ספציפי או כל מרכז רפואי. הובלת הקמפיין, כאמור זיכתה אותם בפרס היוקרתי. מנהל השיווק של 'לאומית' אריאל כהן אומר כי "אכן V.IP עשו כאן עבודה מושלמת ונהדרת בכל השלבים מהיצירתיות והרעיון ועד ההפקה המושלמת בפרסום הסופי. ככלל חושב אני שמגיע לאנשי המשרד לקטוף את הפרסים גם בשאר הקטגוריות ואפילו שאינם מגזריים שכן הרמה המקצועית שלהם מתחרה עם הגדולים".

מנהל השיווק למגזר החרדי ב'לאומית שירותי בריאות', הרב אפרים רוזנשטיין: "ההישג המרגש בפרס האפי מבטא את החדשנות ופריצת הדרך של 'לאומית' בכל הנוגע לשירותי בריאות אישיים יותר ובטוחים יותר – מהלך השקיפות בו יכול כל אחד לדעת במדויק על טיפולו הרפואי, תפס והצליח מעל למשוער גם במגזר החרדי כשלקוחות רבים בכל הריכוזים החרדים ביקשו בשנה האחרונה להצטרף להצלחה".

השארת תגובה