ידידי לופוליאנסקי מתגייסים: "תרמו לאורי כסף לתשלום הקנס"

מכריו של ר"ע ירושלים לשעבר הרב אורי לופוליאנסקי, לא יושבים בחיבוק ידיים ונרתמו לסייע לו לגייס את חצי מיליון השקלים, שהושתו עליו כקנס בנוסף להוצאות המשפט הגדולות ■ "לא יתכן כי אדם שעזר לכל כך הרבה אנשים, יישאר בגפו במערכה"

אורי לופוליאנסקי . צילום עמוד הפייסבוק למען ההתרמה
אורי לופוליאנסקי . צילום עמוד הפייסבוק למען ההתרמה

מתגייסים לעזור.
כזכור, ראש עיריית ירושלים לשעבר הרב אורי לואפלנסקי הורשע על ידי בית המשפט בקבלת שוחד בפרשת הולילנד. השופט הטיל עליו קנס בסך חצי מיליון שקלים, מלבד עונש המאסר שנגזר עליו, אך טרם מומש בעקבות פסיקת בית המשפט המחוזי, לאפשר לו וליתר המורשעים לערער על פסק הדין.

בעקבות האמור, יוצאים מספר מכרים וידידים של לופוליאנסקי במבצע התרמה, כדי לגייס עבורו את סכום הקנס ואת הוצאות המשפט הגדולות שהסתכמו בהון רב.

בהודעה שהופצה אתמול בירושלים, נכתב:

"אנו פונים אליכם בבקשה לתרום באופן אישי ולגייס תורמים נוספים, במטרה לסייע ללופוליאנסקי בהוצאות הקשורות למשפט ולקנס שאותו עליו לשלם, ובכך גם להקל על בני משפחתו".
על ההודעה חתומים צביקה צ'רניחובסקי, ידידו של לופוליאנסקי ומי שהיה מנכ"ל החברה הירושלמית למתנ"סים בתקופת כהונתו, וכן אישי ציבור ירושלמים נוספים כמו אתי בנימין, לשעבר יו"ר ועד ההורים העירוני, מנכ"ל בית אבי־חי לשעבר דני דניאלי והפעיל החברתי אורי עמדי.

קרוביו של לופוליאנסקי טוענים, כי לא יתכן כי אדם שעזר לכל כך הרבה אנשים, יישאר בגפו במערכה ויצטרך להתמודד לבד עם ההוצאות הגדולות שנפלו עליו.

יש להזכיר, כי מעשי החסד הגדולים של לופוליאנסקי והעובדה כי הכספים שנטען כי נלקחו כספי שוחד, אך הופנו לארגונו 'יד שרה' עמדו לפני עיני השופטים, שהחליטו להתעלם מכך ולהרשיע אותו: "גם משלא נטל כספי שוחד לכיסו, כספי השוחד שימשו להעצמתו ולהגדלת כוחו והשפעתו" נכתב בפסק הדין, עליו הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי.

השארת תגובה