"זו הונאה, הדירות כבר בבניה, אנחנו לא ילדי כאפות"

בקריית ארבע תוקפים את התנהלות נתניהו וליברמן, וטוענים כי 42 יחידות הדיור כבר אושרו בעבר ואף החלו בבניתן • מ"מ יו"ר המועצה המקומית ל"כל הזמן": "מדובר בהונאה וספין, אנחנו לא ילדי כאפות"

נתניהו מנחם את משפחת אריאל
נתניהו מנחם את משפחת אריאל

שעות אחרי "התגובה הביטחונית" עליה הכריזו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, בדמות בניית 42 יחידות דיור בקריית ארבע, בתגובה לפיגוע ביום חמישי בו נרצחה הילדה הלל יפה אריאל הי"ד, בקריית ארבע יוצאים למאבק, וטוענים כי מדובר בדירות שכבר אושרו ובניתן אף החלה.

בשיחה עם 'כל הזמן' תוקף סגן וממלא מקום יו"ר המועצה המקומית בקריית ארבע ישראל ברמסון את ההחלטה על בניית 42 יחידות הדיור: "מדובר בהונאה וספין של נתניהו".

לדברי ברמסון מדובר במיחזור של מכרז שכבר אושר והעבודה בשטח נמצאת בעיצומה, "לפני למעלה משנה יצא מכרז על השטח שם אמורים להיבנות 102 יחידות דיור. במכרז זכו שתי עמותות אחת זכתה ב-42 יחידות ואילו השנייה זכתה ב-18 דירות בדירות הנוספות זכתה חברה קבלנית שהתמודדה אף היא במכרז ובסופו של דבר זכתה ב-42 יחידות דיור אף היא".

ברמסון מספר כי "החברה הקבלנית הבינה שאינה יכולה לשווק את הדירות בהם זכתה זאת בשל סיבה טכנית וחזרו בהם מהמכרז" אולם לדבריו "הכל כבר נמצא בבנייה העבודות כבר מתבצעות בשטח ורק בשבוע שעבר הוצאנו כבר היתר בנייה למתחם דירות במקום הזה".

ברמסון מוסיף ומתייחס לתגובת נתניהו וליברמן: "תושבי קריית ארבע-חברון חזקים אבל מצפים שההנהגה לא תחשוב שאנחנו ילדי כאפות שלהם. האנשים הללו רוממות הימין וארץ ישראל בגרונם אך בפועל הם מפקירים אותנו ולא עושים מעבר למה שחייבים ציפינו שייתנו לנו היתר לעלות לגבעות 22 ו26 שנמצאים בתחום השיפוט אבל אין שום שינוי בשטח והציבור צריך לעשות חושבים בעקבות ההתנהלות הכושלת שלהם" אמר ל'כל הזמן'

סגן ראש המועצה בקריית ארבע אף מתייחס להדחתו של יעלון מתפקיד שר הביטחון ומינויו של ליברמן לתפקיד: "למרות ההכרזות כלום לא השתפר ההיפך מאז ליברמן נבחר הפעולה הביטחונית היחידה שלו הייתה הריסת בית בקריית ארבע שום דבר לא מעבר לכך"

יצויין כי גם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי) תקף את ההחלטה וציין כי זו אינה הדרך להכנעת הטרור "השיטה הזאת שבה יש הקפאה ולאחר פיגוע קשה ממחזרים איזה מכרז ישן של כמה יחידות בודדות היא פשוט ביזיון. הגיע הזמן לחזור לבנות כרגיל. כל דבר אחר רק נותן פרס לטרור ומעודד אותו", דברי סמוטריץ.

השארת תגובה