ספיישל שקשוקה מיוחד: מבצע שווה וטעמים חדשים

ספיישל שקשוקה למשך שבועיים בריקוטה: כל המנות בתפריט, השני ב-50% הנחה ♦ שמונה מנות שקשוקה חדשות ולכולן טוויטס אחר וייחודי בטעמו ♦ בואו לטעום את השקשוקה האיטלקית, השקשוקה הלבנונית והחמשקוקה

ריקוטה - ספיישל שקשוקה
ריקוטה - ספיישל שקשוקה

ריקוטה, המסעדה האיטלקית חלבית הטעימה למהדרין, יוצאת במבצע ספישל שקשוקה מיוחד למשך שבועיים: כל המנות ממגוון השקשוקות שיוצעו במסגרת תפריט השקשוקה המיוחד יימכרו במחיר מבצע מיוחד כאשר על המנה השנייה תקבלו 50% הנחה.

מנת השקשוקה הינה מנה מובילה בשוק המזון הישראלי ואהובה מאוד על הסועדים כחלק מארוחת הבוקר או כארוחה בפני עצמה. במסגרת פעילות 'ספישל שקשוקה' הכניס השף של ריקוטה שמונה מנות שקשוקה חדשות – שלכל אחת מהן טוויטס אחר וייחודי בטעמו.

תפריט השקשוקה המיוחד כולל שלוש מנות ייחודיות: שקשוקה איטלקית עם כדורי בייבי מוצרלה מותכים ונקודות פסטו בזיליקום, שקשוקה לבנונית פיקנטית בניחוח נענע עם ליבת חציל בלאדי ונקודות של טחינה גולמית וצנובר קלוי וחמשקוקה עם חומוס ביתי עם נגיעות שקשוקה וביצת עין. כל השקשוקות מוגשות עם סלט ולחם.

מלבד מנות השקשוקה המיוחדות בריקוטה מציעים לכם להתפנק וליהנות ממגוון המנות הייחודית, לאורך כל שעות הים. ריקוטה שוכנת בלב אזור ההיי-טק בהר חוצבים במקום פסטורלי ושקט, נקי ואלגנטי ועם שירות אישי חוויתי ומנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד. בואו לריקוטה ותגלו את ההבדל בין מסעדה איטלקית רגילה למסעדה איטלקית מעולה.

  • רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים
  • המבצע בתוקף מיום ראשון כ"ז סיוון ועד יום שישי ט' תמוז תשע"ה (3.7.16-15.7.16)

 

 

 

השארת תגובה