האפליקצייה הישראלית שתגן על כרטיס האשראי שלכם

אפליקציית LogDog הישראלית מציעה שירות חדש, הגנה על פרטי כרטיס האשראי שלכם מהגעה לידיים לא רצויות • האפליקציה סורקת מאגרי נתוני כרטיס אשראי גנובים ושולחת התראה כשהיא מוצאת את הכרטיס שלכם שם

האקר - פצחן
האקר - פצחן

שירות ישראלי חדש יתריע על שימוש חשוד בכרטיס האשראי שלכם: האפליקציה הישראלית LogDog שעוקבת אחרי החשבונות המקוונים של משתמשיה, משיקה שרות חדש: התראה אוטומטית ברגע שפרטי כרטיס האשראי יגיעו לידיים חשודות.

אפליקציית LogDog שמספקת שירותי אבטחה לחשבונות משתמשיה, יוצאת עם שירות חדש בשם CardProtector. על פי החברה, כ-60% ממשתמשי האימייל בעולם מחזיקים בחשבונם את פרטי כרטיס האשראי שלהם, החברה מבטיחה כי המינויים על השירות החדש יקבלו התראה אוטומטית ברגע שהפרטים ידלפו לידיים לא רצויות.

החברה הישראלית מנסה להציע פתרון לאחת הבעיות הקשות של משתמשי האינטרנט, רק בחודש שעבר דווח שכ-272 מיליון חשבונות מייל נפרצו על ידי האקרים רוסיים. על פי החברה שרות ה-CardProtector סורק את הרשת האפלה (Dark Web) דרכה נמכרים בדרך כלל מאגרי נתונים של כרטיסי אשראי, כשהשרות מזהה את פרטי הכרטיס האשראי הוא שולח התרעה לבעל הכרטיס. אין צורך לדווח לאפליקציה את פרטי כרטיס האשראי, שכן השירות עושה חיפוש על פי השם המלא, הכתובת והמיקוד.

אפליקציית LogDog נחשבת לדי אמינה בתחום מניעת ניסיונות חדירה, ריגול וגניבת זהויות של משתמשיה. השירות מבוסס על דפוסי השימוש הקבועים של משתמשיה, ברגע שהשירות מזהה פעילות חריגה היא שולחת התראה למייל. כמו כן, האפליקצייה מזהה האקרים העוברים ממשתמש למשתמש ומסתייעים בפריצות אבטחה שונות, חוסמת אותם ושולחת לכם התרעה למייל.

השארת תגובה