"תג מחיר": ביפיע הוצתו כלי רכב ורוססו כתובות נאצה

האם פעילות תג מחיר חוזרת? זה לילה שני ברציפות שמדווח על פעילות "תג מחיר" • הבוקר דווח על מספר כלי רכב שהוצתו במועצה האזורית יפיע, על כלי הרכב רוססו הכתובות "תג מחיר" ו"נקמה"

תג מחיר באבו גוש הסמוכה לירושלים
תג מחיר באבו גוש הסמוכה לירושלים

עליית מדרגה בפעילות "תג מחיר" מאז פיגוע הירי שלשום: הלילה הוצתו מספר כלי רכב במועצה האזורית יפיע, על כלי הרכב רוססו כתובות נאצה. אתמול בישוב אבו-גוש הסמוך לירושלים רוססו כתובות 'תג מחיר'.

הבוקר  (יום ו') דווחה המשטרה, כי במגרש למסחר כלי רכב מסחריים במועצה האזורית יפיע סמוך לנצרת הוצתו שני כלי רכב ועל שלושה רכבים נוספים התגלו הכתובות : "תג מחיר" ו"נקמה". שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, ואספו ממצאים. חקירת האירוע הועברה ליחידה לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י .

זה כבר אירוע 'תג מחיר' שני מאז פיגוע הירי בתל אביב ביום ד'. אמש דווח כי על קיר בישוב אבו גוש הסמוך לירושלים, רוססו כתובות גרפיטי בעברית ובערבית. בכתובות הנאצה שרוססו נכתב, ״תג מחיר״ ו״ערבים בחוץ״.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "המשטרה עוקבת אחר האירועים הללו באמצעים שונים. ותביא לחשיפתם של החשודים".

בתוך כך, ארגון חוננו מדווח על קבוצת של 8 מטיילים יהודים שעוכבו הבוקר בסמוך ליישוב מי עמי ונלקחו לתחנת המשטרה עירון. יותר מאוחר דווח, כי המטיילים שנעצרו שוחררו וכי נאמר להם כי יש איסור לטייל בסמוך לכפרים ערבים.

המטיילים סיפרו כי יצאו הבוקר לטיול מהיישוב מי עמי, לאחר כ- 20 דקות הגיעה ניידת משטרה והשוטרים מסרו למטיילים כי הם מעוכבים לתחנת המשטרה בעירון. לאחר המתנה, בה צולמו חברי הקבוצה ע"י קצינת משטרה, נלקחו שניים מחברי הקבוצה לברור. בברור נאמר להם כי אינם חשודים בכל עבירה והם נשאלו לאן בכוונתם היה לטייל ומאיפה יצאו. לפני השחרור נאמר לחברי הקבוצה כי יש איסור לטייל בסמוך לכפרים ערביים, אך השוטרים סרבו להסביר מדוע ומכוח איזה חוק או דין איסור זה מגיע.

מארגון חוננו נמסר, "ככל הנראה מדובר בעיכוב שווא, ובפגיעה קשה בזכויותיהם של המטיילים, בכוונתנו להגיש תלונה ותביעה בעניין."

השארת תגובה