הרבנית פינטו פונתה במצב קשה; ניסתה לשים קץ לחייה

כוחות הצלה הוזעקו אמש לביתו של הרב יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת 'שובה ישראל' באשדוד, לאחר שהרבנית דבורה פינטו נמצאה ללא הכרה ובמצב קשה • על פי גורמים בקהילה, ייתכן והרבנית שוב נטלה כמות גדולה של תרופות וניסתה לשים קץ לחייה

הרב פינטו
הרב פינטו

כוחות הצלה הוזעקו אמש לביתו של הרב יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת 'שובה ישראל' באשדוד, לאחר שהרבנית דבורה פינטו נמצאה ללא הכרה ובמצב קשה.

הכוננים שהגיעו לביתה העניקו לרבנית פינטו טיפול ראשוני ופינו אותה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם החלו הרופאים לייצב את מצבה.

על פי גורמים בקהילה, ייתכן והרבנית שוב נטלה כמות גדולה של תרופות וניסתה לשים קץ לחייה.

לפני כחודשיים אושפזה הרבנית פינטו בנסיבות דומות. חסידי הרב פינטו אמרו אז בתגובה לאשפוזה כי הפרקליטות ממשיכה "לענות", כלשונם את משפחת הרב על לא עוול בכפו וטענו כי משפחת הרב עוברת תקופה קשה מנשוא.

עוד הוסיפו כי בפרקליטות ובמשטרה "ידעו היטב שהרבנית סובלת מבעיות קשות, בנוסף על מחלת הסרטן בה לוקה הרב, ובחוסר צדק יוצא דופן ממשיכים את החשבונאות והחוסר צדק המתמשך בבריונות ובברוטליות מקוממת ומתעלמים מהמצב המשפחתי המיוחד".

הרב פינטו מרצה שנת מאסר בפועל לאחר שלפני כשלושה חודשים דחה בית המשפט העליון את ערעורו, בו ביקש להמיר את שנת המאסר שגזר עליו בית המשפט המחוזי בתל אביב בחצי שנת עבודות שירות, בשל מצבו הרפואי.

תגובה אחת
  1. שמישהו ישים סוף לרדיפת הרב

השארת תגובה