קחי את הכל בפורפורציה: כאן מטפלים בך יפה

כולם רוצים להיות יפים ובריאים מבחוץ ומבפנים יש מקום אחד שנותן את כל המכלול ברמה גבוהה של שרות והמון אחריות ♦ אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה: יופי בעיני זה קודם כל ביטחון עצמי, עוצמה, חופש, יופי זה פשוט לאהוב את עצמך כמו שאתה, אבל אם יש משהו שמפריע לך במיוחד או גורם לך לחוסר בטחון, אנחנו כאן בשבילך

רשת פרופורציה, מומחים לרפואה אסתטית, המציעה מגוון ניתוחים פלסטיים לצד טיפולים אסתטיים, נוסדה בשנת 1988. הרשת מובילה את תחום שירותי הרפואה האסתטית בישראל, באמצעות איכות השירות וחדשנות טכנולוגית.

הרשת הוקמה לפני 28 שנה על ידי בני הזוג- אבי וציפי שלום. ציפי היא משנה למנכ"ל והבעלים, אתי שלום פרג'ון-  סמנכ"ל מכירות ומנהלת הסניפים, סיוון שלום- מנהלת פיתוח עסקי. ד"ר גנאדי נמירובסקי- מומחה לאסתטיקה ודרמטולוגיה קוסמטית, ד"ר יורי מנוסקין-  סגן מנהל מחלקה כירורגית בבית חולים ברזילי, אחראי יחידת טיפולי לפרוסקופיה ומבצע הליכם אסתטיים פולשניים ולא פולשניים ברשת פרופורציה ואלון מוליאן- מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום TWISTED.

פרופורציה, עולה בקמפיין גדול להשקת המיצוב החדש שלה. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, שזכה בתקציב לפני מספר חודשים, יהיה תחת הקונספט "כולם יפים". NO PHOTOSHOP  – ברוח הקמפיין ותחת הכותרת ״כולם יפים״, הוחלט לא להשתמש בכלי הפוטושופ כלל ובכך לצלם אנשים אמיתיים בצורה המחמיאה ביותר. עובדה זו מקבלת ציון מיוחד על גבי השלטים והמודעות. אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה מספר על הקונספט החדש: "אנחנו בפרופורציה מאמינים ביופי. כבר 28 שנים אנחנו עוסקים ביופי ואסתטיקה, פוגשים אלפי אנשים בכל חודש וגורמים להם להיות יפים ובעיקר, להרגיש יפים. יופי, בעיני, זה קודם כל ביטחון עצמי, עוצמה, חופש, יופי זה פשוט לאהוב את עצמך כמו שאתה. אבל, אם יש משהו שמפריע לך במיוחד או גורם לך לחוסר בטחון, אנחנו כאן בשבילך. בקמפיין החדש, מעבר ל"ביזנס", יש גם אמירה חשובה מבחינתנו. אנחנו רוצים להעביר מסר של פתיחות וסובלנות. לגרום לאנשים להאמין שיופי באמת מתחיל מבפנים, שהכל עניין של אישיות, כריזמה, חוכמה והכי חשוב – החיבור שלך לעצמך."

במסגרת הפעילות, גם לוגו פרופורציה עבר מתיחת פנים עדינה, שתהפוך אותו לעדכני, מואר ופתוח יותר.

נעים להכיר

פריסה ארצית: פרופורציה פועלת בפריסה ארצית רחבה, וכוללת 13 מרפאות משוכללות ומתקדמות ברחבי הארץ – מבאר שבע בדרום ועד עפולה בצפון.

גישה שרותית: בנוסף לעמידה חסרת פשרות על רמה מקצועית גבוהה בטיפולים האסתטיים, רשת פרופורציה מאמינה בגישה שרותית, המעמידה את הלקוח במרכז. גישה זו באה לידי ביטוי בתהליך ליווי אישי לכל מטופל, וחתירה מתמדת לרמת שביעות רצון גבוהה של כל לקוח.

מובילות: המובילות של רשת מרפאות פרופורציה בתחום של ניתוחים פלסטיים ושל טיפולים אסתטיים, באה לידי ביטוי במכשור ובטכנולוגיה החדישים ביותר הקיימים בעולם בתחום הרפואה האסתטית, בשימוש בחומרים הנושאים את אישור משרד הבריאות, ה-FDA האמריקאי וה-CF האירופאי ובאמצעות צוות רופאים מיומן, מקצועי ומוביל בתחומו.

טיפולים חדשניים ורופאים מומחים: השילוב של הטיפולים החדשניים ביותר שהוכיחו עצמם כבעלי התוצאות המיטביות, עבודה עם רופאים מומחים ומנוסים מהשורה הראשונה והשאיפה הבלתי מתפשרת להעניק איכות חיים טובה ביותר עבור ציבור הלקוחות – כל אלו הופכים את רשת מרפאות פרופורציה למקום האולטימטיבי לביצוע ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי.

הניתוחים מתקיימים אך ורק בבתי חולים: כל הניתוחים הפלסטיים במסגרת רשת מרפאות פרופורציה מבוצעים בבתי חולים הכוללים תנאי אשפוז ברמה של 5 כוכבים, נוכחות של צוות רפואי מיומן סביב השעון ומתקנים רפואיים כגון מעבדה וחדר טיפול נמרץ.

הסכמים עם קופות חולים: את השילוב המנצח שיצרה רשת מרפאות פרופורציה בין מקצועיות לשירות – החליטו לאמץ גם בקופות החולים. לרשת מרפאות פרופורציה, הסכמים עם קופות החולים המובילות בישראל, במסגרתם זכאים מבוטחי הקופות להטבות משמעותיות ולסבסוד של הטיפולים ברשת פרופורציה.

המחלקות הקיימות ברשת: רשת מרפאות פרופורציה כוללת 6  מחלקות, שכל אחת מהן מתמחה באחד מתחומי הרפואה האסתטית ויחד מעניקות את הפתרון השלם והבטוח לכל לקוח:

 


השארת תגובה