נתניהו: "בימים הקרובים נרחיב את הממשלה"

על רקע הקשיים במשא ומתן עם ישראל ביתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע אופטימיות • בפתח ישיבת סיעת הליכוד הבהיר כי היעד שלו הוא הרחבת הממשלה וזה יתממש בימים הקרובים • על הקשיים: "תמיד יש משברים, שום דבר לא קורס"

מרחיבים ממשלה: על רקע הקשיים במשא ומתן להצטרפות ישראל ביתנו לקואליציה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, דווקא משדר אופטימיות.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד אמר נתניהו: "אנחנו פותחים את כנס הקיץ של הכנסת ובפנינו גם אתגרים גדולים וגם הזדמנויות לא מעטות. הזדמנויות אלה נובעות בין השאר משינויים שמתרחשים באזור ואני עובד עליהם וכמובן גם אתגרים לא מבוטלים, בכל התחומים המרכזיים בחיינו. אנחנו נפעל להרחיב את הממשלה ואנחנו עושים זאת כדי להמשיך להוביל גם בביטחון, גם בכלכלה, ברוך השם יש לנו עכשיו גם את מתווה הגז המתוקן שאנחנו נפיק גז למען מדינת ישראל ונפעל לרווחתם של אזרחי ישראל. לביטחון, לכלכלה, לרווחה, לאנרגיה, וגם לשלום.

"אנחנו פועלים ורוצים לקדם תהליך שלום עם ביטחון, אלה לא מילים בעלמא, זו המדיניות ואני מתכוון להוביל אותה. לשם כל היעדים הללו אנחנו צריכים ממשלה רחבה ככל האפשר. זה היעד שלי, זה תמיד היה היעד ואני מקווה שבעזרתכם ובעזרת השם נממש אותו בימים הקרובים".

במענה לשאלת הכתבים על המו"מ עם ישראל ביתנו, השיב נתניהו: "יש משא ומתן. במשא ומתן הזה יש עליות וירידות. אתה יודע כמה משאים ומתנים אני ניהלתי כבר? אני כבר לא יכול לספור. תקציבים, הסכמים קואליציוניים, כשאתה צריך לעשות את הדברים שיתנו לנו את המסד להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל לפי הדרך שלנו, הדרך שאנחנו מובילים, הדרך המרכזית של הליכוד, זה דורש מאמץ. ותמיד יש משברים ותמיד יש פיצוצים ותמיד הכל קורס – שום דבר לא קורס. לוקח זמן, היעד שלי הוא ממשלה רחבה ואני מציע גם לאנשים לא להיתפס לקיצוניות של מצבי רוח, לא לאבד תקווה ולא לעסוק בהלקאה עצמית ונרגנות אין קץ. צריך לחבר כוחות לממשלה רחבה ככל האפשר כדי לקדם את האתגרים וההזדמנויות שעומדים בפני מדינת ישראל".

השארת תגובה