אנטי טראמפ: בכירים רפובליקנים מריצים מועמד נגדי

דיווח ב'וושינגטון פוסט': בעקבות מועמדותו השנויה במחלוקת של דונאלנד טראמפ לנשיאות ארצות הברית מנסים קבוצת רפובליקנים, שבין ראשיה נמנה המועמד לנשיאות לשעבר מיט רומני, לקדם יוזמה שתעמיד מתחרה לטראמפ בועידת המפלגה

דונאלד טראמפ
דונאלד טראמפ

אין זה סוד כי רבים במפלגה הרפובליקנית לא רואים בעין יפה את זכייתו של דונלד טראמפ השנוי במחלוקת במירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית.

אם היה נראה שהרימו ידיים בכל הקשור למאבק נגד מועמדותו, היום מפרסם העיתון 'וושינגטון פוסט' כי קבוצת רפובליקנים, שבין ראשיה נמנה המועמד לנשיאות לשעבר מיט רומני, מנסה לקדם יוזמה שתעמיד מתחרה לטראמפ בועידת המפלגה.

על פי הדיווח בעיתון, עורכת הקבוצה, שיש לה מסתבר מימון רב מאוד – סקרים משלה ובודקת מועמדויות של אישים שונים. המאמצים של הקבוצה התגברו בימים האחרונים – חרף העובדה שראשיה מסכימים על כך שיהיה קשה מאוד להריץ מועמד שכזה בזמן הקצר שנותר עד לועידה ביולי.

המועמדות המרכזית שנבחנת היא של מושל אוהיו ג'ון קייסיק, שרק לפני 11 ימים פרץ מהמירוץ מול טראמפ – אך הוא אינו מעוניין בכך.

ג'ון וויבר, האסטרטג הראשי של קמפיין קייסיק אמר בתגובה, "היה ליוזמי הרעיון שפע של זמן ומגוון הזדמנויות להשפיע על חברי המפלגה להצביע לקייסיק וזה לא קרה. הרעיון להחזירו כצד שלישי – במיוחד בצורה שבה פועלת הקבוצה – לא יעיל לדעתי ולא מעשי מבחינתו של ג'ון".

בסביבתו של מיט רומני סירבו להגיב לדיווחים – אבל חשוב להזכיר שהוא תקף את טראמפ כמעט בכל הזדמנות בעת האחרונה ואף אמר כי הוא מהווה איום על עתידה של אמריקה.

השארת תגובה