פיגוע דריסה במחסום הפרסה, הדורס נהרג

הטרור חוזר? צעיר ערבי ממחנה הפליטים קלנדיה פגע בשלושה חיילים באזור היישוב דולב שליד רמאללה נסיבות האירוע בבדיקה • חייל 1 במצב קשה ו-2 במצב קל • הדורס נורה על ידי כוחות צה"ל ונהרג • צפו במסוק שהוזנק כדי לחלץ את הפצועים:

קצת לאחר השעה 19:00 צעיר ערבי בשם אחמד ריאד' עבד אלעזיז שחאדה בן 36 ממחנה הפליטים קלנדיה פגע ברכבו בשלושה חיילי צה"ל סמוך למחסום הפרסה באזור היישוב דולב שליד רמאללה

באירוע נפצעו כאמור שלושה חיילי צה"לאחד מהם במצב קשה ושניים אחרים במצב קל. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 20 במצב בינוני עד קשה בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית. החיילים פונו לבית החולים הדסה עין כרם

מדיווחים ראשוניים עולה כי האירוע התרחש בתוך אחד הכפרים הסמוכים לדולב. הנהג הפוגע נורה על ידי כוח צבאי שהיה במקום. בשלב זה הוצאו הישראלים מהכפר לכיוון ההתנחלות דולב הסמוכה על מנת להעבירם לקבלת טיפול רפואי. במקביל הוקפץ מסוק של חיל האוויר לצורך העברתם לבתי חולים.

פרמדיק מד"א רפי פרג'ון סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 מטופל על ידי כוח רפואה של צה"ל. הוא היה בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעה רב מערכתית. העלינו אותנו לניידת טיפול נמרץ, ותוך כדי החבירה למסוק שנחת בסמוך, המשכנו להעניק לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

נסיבות האירוע בבדיקה

השארת תגובה