השר ליצמן וסגן השר פרוש סיירו בביתר עילית

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: "גיליתי עיר מושקעת מאוד שמתפתחת היטב ונפעל בכוחות משותפים לקידום הבריאות והרווחה" * סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "כולנו מחויבים ונרתמים בכוחות משותפים כדי לסייע לראש העיר לפתח את העיר "

שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, יחד עם סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש, ערכו סיור מקצועי משותף בביתר עילית, כאורחיו של ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, בו עמדו מקרוב על צרכי העיר המתפתחת ומתקדמת בקצב מהיר.

את פני שר הבריאות וסגן שר החינוך, קיבלו ראש העיר מאיר רובינשטיין, יחד עם סגניו, חברי מועצת העיר, בכירי עיריית ביתר עילית בכירי ארגון מד"א ומפקדי המחוז של כב"א כמו גם אישי ציבור, שבאו להשתתף בביקור המשותף.

שיתוף הפעולה ההדוק בין שני האישים, בא לידי ביטוי בדאגה המשותפת לצרכי ביתר עילית, הגדלה בקצב מרשים – הן מבחינת מספרי התושבים, והן מבחינת התפתחות מוסדות החינוך, מוסדות הציבור והשירותים השונים בעיר, דבר המציב אותה כאחת הערים החרדיות המובילות ביותר בכל התחומים. "בזכות שיתוף הפעולה ההדוק בין האישים, זוכה ביתר לסיוע גדול בהתפתחותה", אמר ראש העיר רובינשטיין.

במסגרת הסיור המיוחד, חנך שר הבריאות את נקודת מד"א המחודשת הכוללת את ניידת הטיפול נמרץ שהגיעה כזכור לעיר לאחר התערבות של שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שהעלה בדבריו את הצורך להקים תחנת מד"א ראויה במתחם החירום העירוני יחד עם תחנות המשטרה וכיבוי אש.

במעמד החגיגי השתתפו מנכ"ל מד"א מר אלי בין, ומתנדבי מד"א ואיחוד הצלה בעיר בראשות ר' שמשי גרוסברגר ור' יוסי רייניץ. נקודת מד"א החדשה, אותה העמידה העירייה לרשות העובדים והמתנדבים לאחר הרחבה ושיפוץ נרחב, מעניקה מענה גם לצרכי ניידת הנט"ן החדשה ולצוותים המאיישים אותה.

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש אמר בטקס: "אנחנו כאן היום כדי להצדיע לפעילות המצילה חיים של שר הבריאות ליצמן שעושה רבות למען עם ישראל בכלל ולעיר ביתר בפרט. באתי לבקשתו של השר ליצמן, ואני נהנה לראות איך הוא עושה את הדברים בזריזות וביעילות".
מנכ"ל מד"א מר אלי בין אמר בטקס, כי השר ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה במדינת ישראל אי פעם. הוא גם חשף, כי השר ליצמן מקדם רפורמה מקיפה לרווחת השכבות החלשות שתוזיל את אגרות הפינוי באמבולנס ותייתר את הצורך של האזרחים להתנהל מול מד"א כשהקשר לגביית האגרות יתנהל ישירות מול קופות החולים.

תגובה אחת
  1. מעט מדי ומאוחר מדי.
    וכולם יודעים אצלנו שאם לא מנחם זיידה ואורי הולצמן הרי שגם את המעט הזה לא היינו מקבלים. ניידת הנט"ן למשל, זה הישגו כולו של סמוטריץ' וליצמן נטו. לא של אף אחד נוסף.

השארת תגובה