הרשימה השחורה של דעא"ש: שמות, תמונות וכתובות

האקרים של ארגון המדינה האסלאמית דאעש פרסמו היום "רשימת חיסול" של 70 אנשי צבא אמריקאים שלטענתם היו מעורבים בתקיפות בסוריה כשהרשימה כוללת שמות מלאים, כתובות ותמונות • היום: דעא"ש מאשר – מספר 2 בארגון חוסל

דעאש
דעאש

האקרים של ארגון המדינה האסלאמית דאעש פרסמו היום (ראשון) "רשימת חיסול" של 70 אנשי צבא אמריקאים שלטענתם היו מעורבים בתקיפות בסוריה וקראו "לפגוע בהם בכל מקום בו יהיו".

ההאקרים מזוהים עם "חטיבת ההאקרים של המדינה האסלאמית" פרסמו ברשת את פרטיהם של למעלה מ-70 אנשי צבא מארה"ב הכוללים שמות מלאים, כתובות ותמונות.

ובתוך כך בארגון הטרור הרצחני אישרו היום כי סגן מפקד הארגון חוסל במהלך תקיפה אווירית בסוריה זאת לאחר שכבר בסוף חודש מרס הכריז גורם ממשל אמריקני בכיר על החיסול של עבד א-רחמאן מוסטפא אל-קאדולי, הידוע גם בכינוי אבו עלאא אל-עפרי. אל-עפרי שימש גם כאחד המנהיגים הדתיים הבכירים בארגון המדינה האסלאמית. על ראשו של אל-קאדולי הוצע פרס בסך שבעה מיליון דולרים, והוא התחיל את דרכו בעולם הטרור כבר ב-2004, אז הצטרף לאל קאעידה. בתחילת 2012 החליט לעבור לדאע"ש, זמן קצר לאחר שהשתחרר מהכלא.

ההודעה של ארגון הטרור על מותו של הבכיר, סגנו של אבו-בכר אל בגדאדי, פורסמה במסגרת נטילת אחריות לפיגוע שמוקדש לזכרו. על פי הדיווחים בארה"ב, החיסול בוצע כבר בסוף חודש פברואר.