יריב אופנהיימר: רוצח חסנו מעולם לא תכנן להרוג

השמאל הקיצוני בשירות האוייב? מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר יוצא למתקפה נגד החלטת הפרקליטות להגיש נגד רוצחו של אשר חסנו הי"ד כתב אישום בגין רצח: "לא מביאים את גרסתו. הוא נקלע לאירוע שלא ברצונו וחשש לביטחונו"

יריב אופנהיימר (צילום: פייסבוק)
יריב אופנהיימר (צילום: פייסבוק)

למרות הסיפוק הרב בעקבות הלחץ התקשורתי שהועיל והחלפת כתב האישום נגד רוצחו של אשר אברהם חסנו הי"ד מהריגה לרצח יש גם ישראלים שמיצרים על כך

פעיל השמאל הקיצוני יריב אופנהיימר מזכ"ל שלום עכשיו פרסם פוסט ברשת החברתית בו הוא טוען כי בעקבות שינוי כתב האישום נדרש דיון ציבורי אופנהיימר אף יוצא להגנתו של הרוצח וטוען כי מדובר באדם שמעולם לא תכנן להרוג: "בלחץ המשפחה האישום התחלף מהריגה לרצח, אבל אף כלי תקשורת לא מביא גם את גרסת הפלסטיני שדרס את אברהם חסנו, האם התכוון לרצוח? האם חש איום?"

אופנהיימר מדגיש כי הוא "בעד למצות את הדין עם מחבלים רוצחים" אך תוהה "האם הנהג הפלסטיני באמת קם בבוקר בהחלטה לרצוח יהודי או שנקלע למקום האירוע, כשלפתע ראה אדם עם נבוט עץ שצועד לעברו, וחשש
לביטחונו. האם הפרקליטות לא פעלה נכון כשרצתה להעמיד לדין באשמת הריגה? האם אדם שמעולם לא תכנן להרוג ימצא את עצמו במאסר עולם לאחר שנקלע לאירוע שלא ברצונו וחשש לביטחונו?"

בסופו של הפוסט כותב מזכ"ל שלום עכשיו כי "כתב אישום שמשתנה בעקבות לחץ המשפחה מצריך דיון ציבורי והבאת גרסתו של הנאשם לידיעת הציבור"

השארת תגובה